Dotazník pre analýzu potrieb klienta v oblasti marketingu a propagácie: Tepelné čerpadlá Čo vás zaujalo? Ponuka na posúdenie SEO, obsahu, funkcionality a dosahu Vašej webstránky Možnosť exkluzívnej spolupráce ako partner portálu Energala.sk 1. Základné informácie o firme Názov spoločnosti: Rok založenia: Počet zamestnancov: -- Vyberte prosím -- 1-10 11-50 51-200 200+ Hlavné produkty/služby (môžete označiť viac možností): Tepelné čerpadlá vzduch - voda Tepelné čerpadlá zem - voda Tepelné čerpadlá voda - voda Tepelné čerpadlá vzduch - vzduch Inštalácia tepelných čerpadiel Servis tepelných čerpadiel Fotovoltika Iné (prosím, špecifikujte): 2. Súčasná situácia na trhu Ako by ste opísali vašu pozíciu na trhu tepelných čerpadiel? -- Vyberte prosím -- Líder na trhu Jeden z top 3 hráčov Stredne veľký hráč Malý, ale rastúci hráč Nováčik na trhu Kto sú vaši hlavní konkurenti? (uveďte 2-3 firmy/značky) Aké sú vaše hlavné konkurenčné výhody? (vyberte max. 3 možnosti) Cena Kvalita produktov Inovatívne technológie Zákaznícky servis Široký sortiment Rýchlosť dodania Iné (prosím, špecifikujte): 3. Cieľová skupina Kto je vaša primárna cieľová skupina? (vyberte max. 2 možnosti) Súkromní vlastníci domov Bytové družstvá Developerské spoločnosti Priemyselné podniky Verejné inštitúcie (školy, úrady) Iné (prosím, špecifikujte): Aké sú hlavné charakteristiky vašich ideálnych zákazníkov? (vyberte max. 3 možnosti) Environmentálne uvedomelí Technologicky zdatní Hľadajúci úspory energie S vyšším príjmom Renovujúci staršie budovy Stavajúci nové domy Iné (prosím, špecifikujte): Ako sa zmenili potreby vašich zákazníkov v posledných 2-3 rokoch? (krátky popis) 4. Aktuálne marketingové aktivity Aké marketingové kanály momentálne využívate? (označte všetky relevantné) Webová stránka SEO PPC reklamy (Google Ads, Facebook Ads) Sociálne siete E-mailový marketing Obsahový marketing (blog, videá) Veľtrhy a výstavy Tlačené médiá (noviny, časopisy) Televízia/rádio Billboardy Nevyužívame žiadne Iné (prosím, špecifikujte): Ktoré z vašich súčasných marketingových aktivít považujete za najúspešnejšie? (uveďte top 3) S akými konkrétnymi výzvami sa stretávate pri propagácii vašich produktov/služieb? (krátky popis) 5. Online prítomnosť Ako hodnotíte vašu súčasnú online prítomnosť? -- Vyberte prosím -- Výborná Dobrá Priemerná Potrebuje zlepšenie Slabá Aké sú hlavné ciele vašej webovej stránky? (vyberte max. 3 možnosti) Poskytovanie informácií o produktoch Generovanie leadov Priamy predaj Budovanie dôveryhodnosti značky Vzdelávanie zákazníkov Poskytovanie zákazníckej podpory Iné (prosím, špecifikujte): Ktoré sociálne médiá aktívne využívate? (označte všetky relevantné) Facebook Instagram LinkedIn YouTube X - Twitter TikTok Iné (prosím, špecifikujte): 6. Predajný proces Ako vyzerá typický predajný proces vašich produktov? -- Vyberte prosím -- Priamy predaj koncovým zákazníkom Predaj cez distribútorov/partnerov Kombinácia priameho predaja a distribútorov Online predaj Iné (prosím, špecifikujte): Aké sú najčastejšie prekážky, s ktorými sa stretávate pri predaji? (vyberte max. 3 možnosti) Vysoká cena produktov Nízke povedomie o výhodách tepelných čerpadiel Silná konkurencia Nedostatok kvalifikovaných predajcov Iné (prosím, špecifikujte): Ako získavate nových zákazníkov v súčasnosti? (vyberte max. 3 hlavné zdroje) Online marketing (SEO, PPC) Sociálne médiá Veľtrhy a výstavy Partnerstvá s inštalatérmi/stavebnými firmami Tradičná reklama (TV, rádio, tlač) Iné (prosím, špecifikujte): 7. Očakávania od marketingovej spolupráce Aké sú vaše hlavné ciele v oblasti marketingu na najbližší rok? (vyberte max. 3 možnosti) Zvýšenie povedomia o značke Nárast predaja Získanie väčšieho podielu na trhu Vstup na nové trhy Zlepšenie online prítomnosti Zvýšenie lojality zákazníkov Iné (prosím, špecifikujte): Čo konkrétne očakávate od potenciálnej spolupráce s portálom energala.sk? (krátky popis): Aké konkrétne merateľné výsledky by ste chceli dosiahnuť prostredníctvom tejto spolupráce? (napr. % nárast návštevnosti webu, počet nových leadov mesačne) 8. Rozpočet a zdroje Aký je váš približný ročný rozpočet na marketing tepelných čerpadiel a súvisiacich produktov? -- Vyberte prosím -- do 5 000 € 5 000 € - 10 000 € 10 000 € - 50 000 € 50 000 € - 100 000 € Viac ako 100 000 € Máte interný marketingový tím alebo spolupracujete s externými agentúrami? -- Vyberte prosím -- Interný tím Externá agentúra Kombinácia interného tímu a externej agentúry Nemáme dedikovaný marketingový tím/agentúru Aké ďalšie zdroje môžete venovať marketingovým aktivitám? (označte všetky relevantné) Dedikovaný marketingový manažér Technický tím pre podporu online aktivít Rozpočet na nové marketingové technológie Časová kapacita pre tvorbu obsahu Iné (prosím, špecifikujte): 9. Meranie úspechu Aké kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) sledujete v súvislosti s marketingom? (vyberte max. 5 najdôležitejších) Návštevnosť webu Miera konverzie Počet kvalifikovaných leadov Náklady na získanie zákazníka (CAC) Návratnosť investícií do marketingu (ROMI) Podiel na trhu Povedomie o značke Spokojnosť zákazníkov (NPS) Angažovanosť na sociálnych médiách Nesledujeme Iné (prosím, špecifikujte): Ako momentálne meriate návratnosť investícií (ROI) do marketingu? (krátky popis) 10. Špecifické potreby a výzvy Aké sú vaše najväčšie výzvy v oblasti zvyšovania povedomia o vašej značke? (vyberte max. 3 možnosti) Obmedzený rozpočet Silná konkurencia Nízke povedomie o tepelných čerpadlách všeobecne Ťažkosti s oslovením správnej cieľovej skupiny Nedostatok kvalitného obsahu Rýchlo sa meniace trendy v digitálnom marketingu Iné (prosím, špecifikujte): S akými ťažkosťami sa stretávate pri získavaní kvalifikovaných zákaziek? (vyberte max. 3 možnosti) Vysoké náklady na získanie zákazky Nízka kvalita leadov (nesprávna cieľová skupina, nedostatočný záujem, nedostatok právomoci na rozhodovanie, nekompatibilné potreby, nedostatok finančných prostriedkov, nerealistické očakávania a pod.) Nedostatok efektívnych kanálov pre generovanie leadov Dlhý rozhodovací proces zákazníkov Nedostatočné sledovanie a nurturing leadov Iné (prosím, špecifikujte): Aké sú vaše hlavné obavy alebo prekážky pri investovaní do nových marketingových stratégií? (vyberte max. 3 možnosti) Neistá návratnosť investícií Nedostatok interných zdrojov alebo expertízy Rýchle zmeny v technológiách a trendoch Ťažkosti s meraním výsledkov Potreba rýchlych výsledkov Iné (prosím, špecifikujte): 11. Trendy v odvetví Aké trendy v oblasti tepelných čerpadiel považujete za najvýznamnejšie pre váš biznis? (vyberte max. 3 možnosti) Zvyšovanie energetickej účinnosti Integrácia s smart home systémami Využitie obnoviteľných zdrojov energie Vývoj kompaktnejších a tichších jednotiek Využitie umelej inteligencie pre optimalizáciu prevádzky Rastúci dopyt po hybridných systémoch Iné (prosím, špecifikujte): Ako sa snažíte reagovať na rastúci záujem o ekologické a energeticky efektívne riešenia? (krátky popis) 12. Záverečné otázky Existujú nejaké ďalšie oblasti marketingu alebo propagácie, ktoré sme nepokryli a považujete ich za dôležité? (krátky popis) Aké sú vaše očakávania ohľadom časového horizontu pre dosiahnutie výsledkov z našej potenciálnej spolupráce? -- Vyberte prosím -- Do 3 mesiacov 3-6 mesiacov 6-12 mesiacov Viac ako 12 mesiacov Máte nejaké dodatočné komentáre alebo otázky? Ďakujeme Vám za vyplnenie dotazníka. Vaše odpovede nám pomôžu lepšie pochopiť Vaše potreby a pripraviť personalizovanú ponuku pre našu vzájomnú spoluprácu. Želám si odoberať novinky z portála Energala na môj e-mail a mať zároveň možnosť sa z odberu kedykoľvek odhlásiť. Odoslaním tohto formulára súhlasím, že všetky zadané osobné údaje budú použité výlučne pre účely analýzy potrieb klienta na portáli Energala.