Dotazník pre analýzu potrieb klienta v oblasti marketingu a propagácie: Tepelné čerpadlá

Čo vás zaujalo?
1. Základné informácie o firme
Hlavné produkty/služby (môžete označiť viac možností):
2. Súčasná situácia na trhu
Aké sú vaše hlavné konkurenčné výhody? (vyberte max. 3 možnosti)
3. Cieľová skupina
Kto je vaša primárna cieľová skupina? (vyberte max. 2 možnosti)
Aké sú hlavné charakteristiky vašich ideálnych zákazníkov? (vyberte max. 3 možnosti)
4. Aktuálne marketingové aktivity
Aké marketingové kanály momentálne využívate? (označte všetky relevantné)
5. Online prítomnosť
Aké sú hlavné ciele vašej webovej stránky? (vyberte max. 3 možnosti)
Ktoré sociálne médiá aktívne využívate? (označte všetky relevantné)
6. Predajný proces
Aké sú najčastejšie prekážky, s ktorými sa stretávate pri predaji? (vyberte max. 3 možnosti)
Ako získavate nových zákazníkov v súčasnosti? (vyberte max. 3 hlavné zdroje)
7. Očakávania od marketingovej spolupráce
Aké sú vaše hlavné ciele v oblasti marketingu na najbližší rok? (vyberte max. 3 možnosti)
8. Rozpočet a zdroje
Aké ďalšie zdroje môžete venovať marketingovým aktivitám? (označte všetky relevantné)
9. Meranie úspechu
Aké kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) sledujete v súvislosti s marketingom? (vyberte max. 5 najdôležitejších)
10. Špecifické potreby a výzvy
Aké sú vaše najväčšie výzvy v oblasti zvyšovania povedomia o vašej značke? (vyberte max. 3 možnosti)
S akými ťažkosťami sa stretávate pri získavaní kvalifikovaných zákaziek? (vyberte max. 3 možnosti)
Aké sú vaše hlavné obavy alebo prekážky pri investovaní do nových marketingových stratégií? (vyberte max. 3 možnosti)
11. Trendy v odvetví
Aké trendy v oblasti tepelných čerpadiel považujete za najvýznamnejšie pre váš biznis? (vyberte max. 3 možnosti)
12. Záverečné otázky
Ďakujeme Vám za vyplnenie dotazníka. Vaše odpovede nám pomôžu lepšie pochopiť Vaše potreby a pripraviť personalizovanú ponuku pre našu vzájomnú spoluprácu.

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz